چگونه كفش اورجينال مردانه را از بقيه كفش هاي فيك تشخيص بديم

۲۶ بازديد

چگونه كفش اورجينال مردانه را از بقيه كفش هاي فيك تشخيص بديم، امروزه محصولات توليد شده بازارهاي جهاني نظير كتوني‌هاي نايك به دليل تورم زياد و قيمت‌هاي سرسام‌آور اين محصولات براي خريداران ايراني مناسب خريد نيستند و آنها به راحتي نمي‌توانند به خريد اين محصولات بپردازند.

كالاهايي همچون كفش نايك دخترانه و پسرانه به دليل كيفيت زيادي كه دارند، نظر خريداران زيادي را به خود جلب كرده‌اند.

امروزه محصولات توليد شده بازارهاي جهاني نظير كتوني‌هاي نايك به دليل تورم زياد و قيمت‌هاي سرسام‌آور اين محصولات براي خريداران ايراني مناسب خريد نيستند و آنها به راحتي نمي‌توانند به خريد اين محصولات بپردازند.

 

چگونه كفش اورجينال مردانه را از بقيه كفش هاي فيك تشخيص بديم

كالاهايي همچون كفش نايك دخترانه و پسرانه به دليل كيفيت زيادي كه دارند، نظر خريداران زيادي را به خود جلب كرده‌اند. همين موضوع ما را ترغيب كرد در اين مطلب به صورت مفصل و جامع ۵ تفاوت كتوني هاي كپي با كتوني اورجينال را بررسي كنيم.


"براي خريد كفش با كيفيت مردانه كليك كنيد"


تشخيص تفاوت‌هاي موجود بين كفش اورجينال و كپي

به دليل كيفيت بالا، زيبايي محصولات اورجينال همچون كفش و كتوني مردانه و محبوب بودن برندهاي لوكس بين اغلب مردم اشخاص زيادي خواهان خريد كالاهاي اورجينال هستند.

در سال‌هاي اخير استفاده از برندهاي لوكس و تمايل به خريد كتوني‌هاي مردانه برند باعث افزايش توليد محصولات فيك و كپي شده است. هر چند كه نمي‌توان به دليل اين افزايش توليد كليه محصولات كپي موجود در بازار را نامرغوب دانست.

چه بسا بسياري از محصولات فيك توليد شده از كيفيت بالايي برخوردار هستند و خريدار به راحتي مي‌تواند اقدام به تهيه آنها با قيمتي مناسب كند.

يكي از اين محصولات فيك كتوني‌ها و كفش‌هاي برند هستند كه در ادامه به راه‌هاي تشخيص محصولات اورجينال و كپي حين خريد اشاره خواهيم كرد.

چگونه كفش اورجينال مردانه را از بقيه كفش هاي فيك تشخيص بديم

از فروشنده معتبر خريد كنيد!

اغلب كتوني‌ها و كفش‌هاي اورجينال توسط فروشنده‌هاي معتبر خود به فروش مي‌رسند. به همين علت، زماني كه شما اقدام به تهيه محصول از فروشگاه معتبر مي‌كنيد ديگر نگراني‌اي بابت كپي بودن آن محصول نداريد.

هر چند كه اغلب برندهاي مطرح جهاني داخل كشور ما قابل خريد نيستند، اين در حالي است كه مي‌توان از طريق آنلاين شاپ‌ها و فروشگاه‌هاي معتبر  از جمله فروشگاه شهر صندل محصول اورجينال خريداري كرد.

نظرات و رتبه‌بندي خريداران قبلي كتوني را به دقت مطالعه كنيد.
حتما قبل از تهيه محصول مناسب اورجينال نظرات بقيه خريداران را به دقت مطال

عه كنيد. اگر محصولي رتبه منفي دارد، تصميمي در رابطه با خريد آن كالا اتخاذ نكنيد. پيشنهاد مي‌شود جزئيات كتوني و كفش‌ها را به دقت در سايت‌ها بررسي كنيد.

اقدام به خريد كتوني‌هايي كه تخفيف بالا دارند، نكنيد.

بعضا به قدري طرفدار يك برند مي‌شويم كه تنها خواهان به دست آوردن محصولات آن برند هستيم. اين رويا به قدري برايمان شيرين مي‌شود كه فقط به فكر خريد كتوني شيك مدنظرمان هستيم.

بايد گوشزد كرد در صورتي كه محصول مدنظر شما بيش از ۵۰ درصد تخفيف خورده باشد احتمال فيك و كپي بودن آن بيش از اصل و اورجينال بودنش است. پس اين مسئله را همچون يك فرصت نبينيد و كمي منطقي در اين رابطه بينديشيد.

چگونه كفش اورجينال مردانه را از بقيه كفش هاي فيك تشخيص بديم

 و در آخر

به بسته‌بندي محصول توجه داشته باشيد، معمولا اغلب كتوني‌ها و كفش‌هاي كپي و فيك در بسته‌بندي اصلي محصولات عرضه نمي‌شوند.

اين موضوع در كنار توجه به بندهاي كفش كتوني، يا دوخت محصول مي‌تواند به شما اطلاعات خوبي در رابطه با كالا دهد. اگر بندهاي كفش به محكمي بسته شده باشند،

اين نوع بستن بند نشانگر كپي بودن كالا است. همچنين، اگر دوخت كتوني به صورت دقيق با استفاده از مواد بادوام همراه نباشد هم اين موضوع نشانگر كپي بودن كالا است.


"براي مشاهده و خريد كفش هاي اسپرت مردانه شهر صندل كليك كنيد"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.