راهنمای نصب اپلیکیشن در تلویزیون های ایکس ویژن + نمایندگی مشهد

۳۸ بازديد

راهنمای نصب اپلیکیشن در تلویزیون های ایکس ویژن + نمایندگی مشهد ، در دنیای پیشرفته امروز، اپلیکیشن ها محبوبت بالایی دارند. اما خبر خوب این است که با ظهور تلویزیون های هوشمند، امکان نصب اپلیکیشن در تلویزیون نیز فراهم شده است.

صفحه نمایش تلویزیون از صفحه پخش فیلم و سریال فراتر رفته و به یک لپ تاپ و گوشی قدرتمند تبدیل شده است که به راحتی می توان انواع برنامه های دلخواه را روی آن نصب کرد.

یکی از امکانات تلویزیون های ایکس ویژن، نصب اپلیکیشن است. نصب برنامه یکی از امکانات اصلی و جذاب تلویزیون های هوشمند و در نهایت دلیل خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن است.شما به راحتی میتوانید پس از مطالعه راهنمای خرید تلویزیون های ایکس ویژن در مشهد  اقدام به نصب برنامه در تلویزیون خود کنید.

راهنمای نصب اپلیکیشن در تلویزیون های ایکس ویژن + نمایندگی مشهد

برای نصب اپلیکیشن در تلویزیون های ایکس ویژن چکار کنم؟

پس از خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، حتما باید تلویزیون شما به وای فای متصل باشد. برای اطلاع از روند نصب اپلیکیشن در تلویزیون های ایکس ویژن، حتما فیلم را مشاهده کنید و در پایان این نکته را نیز فراموش نکنید

که پس از نصب اپلیکیشن مورد نظر خود در تلویزیون ایکس ویژن، برای مدیریت بهتر و دسترسی آسانتر به برنامه های دانلود شده، حتما اپلیکیشن فایل اکسپلورر را روی تلویزیون ایکس ویژن خود نصب کنید.

امکانات تلویزیون ایکس ویژن با اتصال به وای فای

راهنمای نصب اپلیکیشن در تلویزیون های ایکس ویژن + نمایندگی مشهد  نصب اپلیکیشن در تلویزیون های ایکس ویژن یکی از امکانات تلویزیون ایکس ویژن است. اتصال به وای فای و ورود به دنیای جذاب اینترنت برای شما سرگرمی ها، خواندنی ها، تصاویر، ویدئوها و شرکت در شبکه های اشتراک گذاری محتوا را به دنبال خواهد داشت.

برای آشنایی کامل با جستجو در وب با استفاده از تلویزیون های ایکس ویژن به صفحه وبگردی ما نیز سر بزنید تا آموزش وبگردی با تلویزیون ایکس ویژن را نیز ببینید.

نحوه نصب نرم افزار روی تلویزیون ایکس ویژن (انواع مدل ها)

1-      از طریق دانلود مستقیم از طریق مرورگر

  • ابتدا دکمه هوم بر روی کنترل را زده و در منوی بالای صفحه وارد برنامه ها شوید.
  • وارد فروشگاه برنامه شده و در قسمت ابزار، نرم افزار ES FILE را دانلود و نصب می کنیم.
  • در قسمت برنامه های من با زدن کلید جهت نمای سمت چپ وارد همه برنامه و بعد وارد مرورگر شوید.
  • در مرورگر قسمت آدرس بار ، نرم افزار مورد نیاز خود را که هماهنگ با اندروید TV باشد را نوشته و آن را جست و جو و سپس دانلود کنید ، فایل دانلود شده در قسمت برنامه ها در نرم افزار ES File در منو محلی قسمت دانلود ذخیره می شود، وارد آن قسمت شده و با کلیک بر روی نرم افزار آن را نصب کنید.

2-      از طریق نرم افزار – ES File و اتصال فلش

  • نرم افزارهای مورد نیاز خود را که سازگار با اندروید TV هستند، از طریق کامپیوتر و لپ تاپ خانگی دانلود کنید.
  • آنها را به فلش منتقل کرده و سپس فلش را به پورت USB تلویزیون متصل کنید.
  • در تلویزیون ایکس ویژن وارد قسمت برنامه ها شوید و نرم افزار ES File را اجرا کنید.
  • داخل تب محلی رفته ، وارد فلش شوید و نصب نرم افزارها را اجرا کنید.

راهنمای نصب اپلیکیشن در تلویزیون های ایکس ویژن + نمایندگی مشهد

بررسی علت اجرا نشدن نصب نرم افزار روی تلویزیون ایکس ویژن

اگر اقدام به نصب نرم افزار روی تلویزیون هوشمند کرده اید و برنامه مورد نظر شما مثل فیلیمو، نماوا یا مرورگر و … اجرا نمی شود این را بدانید که مشکل ممکن است به تنظیمات تاریخ و زمان برگردد.

در صورت تنظیم نبودن تاریخ و زمان، امکان استفاده از قابلیت های نرم افزاری تلویزیون هوشمند وجود ندارد. لازم به ذکر است که در تمامی تلویزیون های هوشمند اندرویدی مثل تلویزیون هوشمند ایکس ویژن می بایست حتما آنتن هوایی متصل باشد تا از طریق کانال یابی و ورود به کانال ها، تاریخ و زمان بطور خودکار تنظیم گردد.

اگر تاریخ و زمان تلویزیون به طور خودکار تنظیم نشد چکار کنیم؟

گفتیم که اگر انتن هوایی نداشته باشید تاریخ و زمان به صورت خودکار تنظیم نمی شود و لازم است که بعد از خاموش و روشن شدن برق تلویزیون ایکس ویژن، تاریخ و زمان را دستی تنظیم کنید.

اپلیکیشن‌های یادگیری زبان به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای آموزشی در دنیای مدرن شناخته می‌شوند. این اپلیکیشن‌ها امکانات گوناگونی از جمله درس‌های تعاملی، تمرینات شنیداری و تصویری، فعالیت‌های تعاملی و مکالمه، تمرین‌های تلفظ و دسترسی به منابع آموزشی فراهم می‌کنند. برخی از این اپلیکیشن‌ها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تشخیص خطاهای زبانی و پیشنهاد تمرین‌های مناسب استفاده می‌کنند تا به کاربران کمک کنند تا مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشند. همچنین، برخی از اپلیکیشن‌ها دارای قابلیت ارتباط مستقیم با مربیان یا افراد متخصص در زمینه‌ی زبان هستند که امکان برقراری ارتباط مستقیم و دریافت بازخورد شخصی را برای کاربران فراهم می‌کنند.

 

با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، کاربران می‌توانند به تنهایی و در هر زمانی که مایلند، به آموزش زبان بپردازند و مهارت‌های خود را به‌روزرسانی کنند. علاوه بر این، برخی از این اپلیکیشن‌ها دارای امکاناتی مانند انتخاب سطح سختی، تنوع در موضوعات آموزشی، و امکان انجام تست‌ها و مقایسه پیشرفت‌ها می‌باشند که به کاربران کمک می‌کند تا به شیوه‌ای کاملاً شخصی‌سازی شده به یادگیری زبان بپردازند و در مدت زمان کوتاهتری به مهارت‌های زبانی خود دست یابند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.