معرفي انواع كفش چرم مجلسي مردانه

۲۴ بازديد

معرفي انواع كفش چرم مجلسي مردانه ؛ كفش مجلسي ازنظر كاربرد ، كفش كاملا رسمي مي باشد . جنس رويه كفش مجلسي از جنس چرم ورني مي باشد . جنس زيره كفش مجلسي معمولا از چرم طبيعي يا نيولايت يا ديگر زيره هاي شكيل و ظريف مي باشد . كفش مجلسي براي مراسمات و مجالس رسمي مانند عروسي ، ميهماني خانوادگي ، خواستگاري و حضور در همايشات و غيره مناسب است.

انواع كفش چرم مجلسي مردانه

تفاوت كفش مجلسي با كفش رسمي مردانه

براي انتخاب كفش مناسب بايد دانست كفش رسمي با كفش مردانه مجلسي تفاوت زيادي از نظر جنس رويه ، كفي و هم چنين كاربرد آن ها دارد.

كفش مجلسي داراي رويه هايي از جنس متفاوت نظير چرم ، ورني و غيره است و مي تواند داراي كفي از جنس چرم نيولايت باشد . اين نوع چرم ممكن است گاها طبيعي و يا مصنوعي باشد .

براي رفتن به مجالس جشن و عروسي و غيره علاوه بر استفاده از نكاتي كه ذكر شد استفاده از پاپيون يا كروات مورد نظر خود نيز از نكات مهمي است كه بايد حتما رعايت شود . ولي كفش رسمي مردانه از درجه ي رسميت پايين تري نسبت به كفش مردانه مجلسي برخوردار است و از جنس هاي چرم جير يا چرم هاي طبيعي ساده با طرح ها و دوخت هاي مختلفي به وجود آمده است كه مي توان آن ها را با كت و شلوار هاي اداري و بيزينسي و يا معمولي به خوبي ست نمود و از اكسسوري هاي مختلفي مانند ساعت بند چرم و يا حتي استيل براي اين تيپ مي توان استفاده نمود.


‹‹براي مشاهده و خريد متنوع ترين مدل هاي كفش مردانه كليك كنيد››


انواع كفش مجلسي مردانه 

  • كفش چرم ورني:

كفش چرم ورني نوعي كفش مجلسي مردانه و كاملا رسمي مي باشد. كاربرد اين نوع كفش ، فقط مجلسي است .

  • كفش چرم طبيعي:

اين نوع كفش ها را هم مي توان در محيط هاي رسمي پوشيد و هم در مجالس مختلف. به عنوان مثال كفش چرم طبيعي به رنگ مشكي را هم مي توان در محيط اداري پوشيد و هم در مجلس خانوادگي يا حضو در مراسم عروسي.

انواع كفش چرم مجلسي مردانه

  • كفش آكسفورد:

اگر به دنبال كفشي ميگردين كه در عين سادگي قابليت پوشيدن آن در هر مراسم رسمي و غير رسمي را داشته باشيد به شما پيشنهاد مي كنيم تا از كفش چرم آكسفورد استفاده كنيد. اين كفش در دسته كفش چرم كلاسيك مردانه قرار دارد و هميشه و همه جا مي توانيد از آن استفاده كنيد.

  • كفش بروژ يا بروگ:

اين كفش در ظاهر شباهتي به كفش آكسفورد دارد ولي تفاوت آنها در برش چرم و وجود سوراخ هايي ريز و درشت بر روي آن است كه بيشتر جنبه تزئيني دارد و مي توانيد از آن به عنوان كفش چرم رسمي مردانه نيز استفاده كنيد.

  • كفش دربي:

كفش دربي يا بلاچر نيز تفاوت محسوسي نسبت به آكفسورد ندارد و فقط در قسمت بسته شدن بندها و رويه برشي خورده است و جداگانه به رويه كفش متصل شده است كه نوع دوخت نيز در آن كمي متفاوت است و با اسامي دستك رو و دستك زير شناخته اند. كفش دربي از نظر ظاهري در دسته كفش چرم رسمي مردانه قرار مي گيرد.

  • مانك استرپ:

اين نوع از كفش ها را   بر روي آن ها مانند كمربند سگك قرارگرفته است. به اين نوع كفش ها مانك استرپ ميگويند و در دو نوع تك سگك و دو سگك طراحي و توليد مي شود. به علت استفاده از سگك در طراحي ظاهري، اين مدل در دسته كفش چرم مجلسي مردانه قرار مي گيرد.

  • كفش لوفر:

در ظاهر كفش هاي لوفر هيچ بندي وجود ندارد و در دو مدل رسمي و  غير رسمي (اسپرت) طراحي و توليد مي شوند. در نوع غير رسمي كمي پنجه ها پهن تر و زيره استفاده شده در آن پي يو است و ظاهري ساده و بدون هيچ تزئيني دارد.

مدل رسمي كمي پنجه كشيده تر و زيره نيولايت در ساخت آن استفاده شده و در ظاهرش از سگك ، چرم و يا چيزهاي ديگري به عنوان تزئين استفاده شده تا ظاهر كفش چرم رسمي مردانه را داشته باشد .

نكات لازم براي خريد كفش مجلسي مردانه

  •  اندازه مناسب كفش:

ظاهرا همه شما مي دانيد از مهم ترين نكاتي كه بايد هنگام خريد كفش رسمي مردانه به آن توجه كنيد، اندازه كفش است. بايد كفشي را خريداري كنيد كه دقيقا اندازه پاي شما باشد چرا كه بزرگ يا كوچك بودن كفش، هر كدام در نوع خود مشكلي برايتان ايجاد خواهد كرد.

سعي كنيد در زمان عصر به خريد كفش رسمي مردانه برويد. نبايد از تاثير ضخامت جوراب غافل شويد. بهتر است هنگامي كه قصد خريد كفش مجلسي مردانه را داريد، حتما از جوراب استفاده كنيد.

  • توجه به پاشنه كفش:

از ديگر نكاتي كه بايد هنگام خريد كفش مردانه به آن دقت كنيد، پاشنه دار بودن يا نبودن اين كفش ها است. بايد بگوييم كه بيشتر كفش هاي مجلسي مردانه، كمي پاشنه دارند.

اين كه كفش خريداري شما تا چه ميزان داراي پاشنه باشد را خودتان انتخاب مي كنيد. سعي كنيد براي داشتن استايلي مناسب تر، كفش رسمي را انتخاب كنيد، كه پاشنه چندان زيادي نداشته باشد.

  • انتخاب رنگ مناسب :

هنگام خريد انواع كفش چرم مجلسي مردانه ، بايد فاكتورهاي مختلفي را در نظر داشته باشيد. انتخاب رنگ مناسب يكي از مهم ترين فاكتورهاي خريد يك كفش مجلسي زيبا است . به نظر شما در هنگام خريد كفش رسمي مردانه ، چه رنگي را انتخاب كنيم؟ پيشنهاد ما به آقايان براي خريد كفش رسمي ، انتخاب رنگ هاي خنثي است. خاكستري و مشكي دو رنگ پرطرفدار در فروش كفش رسمي مردانه است كه با هر تيپ و استايلي زيبا به نظر مي رسد.

سخن آخر:

طيف وسيعي از كفش چرم مجلسي مردانه وجود دارد. در اين مطلب شما توانستيد با انواع كفش چرم مجلسي مردانه آشنا شويد. سعي كنيد هنگام خريد كفش رسمي مردانه نكاتي كه در اين مطلب برايتان ذكر كرديم توجه كنيد. توجه به رنگ، اندازه، راحتي و نوع طراحي كفش مي‌ تواند به شما كمك كند استايل زيباتري داشته باشيد.


‹‹براي مشاهده و خريد متنوع ترين مدل هاي كفش چرم مجلسي مردانه شهرصندل كليك كنيد››


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.