دمپايي مردانه و معرفي انواع آن

۲۲ بازديد

دمپايي مردانه و معرفي انواع آن استفاده از دمپايي از زمان هاي بسيار دور در بين افراد رواج داشته و جزء راحت ترين و در عين حال قديمي ترين پاپوش ها به شمار مي آيد.

امروزه توجه افراد به مد و فشن و اهميت به داشتن ظاهري زيبا و شيك باعث شده تا دنياي دمپايي ها نسبت به گذشته بسيار گسترده تر شده و توليدكنندگان انواع مدل ها و طرح هاي گوناگون دمپايي هاي مردانه، زنانه و بچگانه را به بازار عرضه نمايند تا براي هر سليقه اي يك نمونه خاص و منحصر به فرد وجود داشته باشد.

راهنماي دمپايي مردانه و معرفي انواع و جنس هاي مختلف آن

دمپايي مردانه چيست؟

دمپايي مردانه به يك كفش راحت و نرم كه در محيط خانه و بيرون استفاده شده و موجب گرما در پاي افراد مي گردد، دمپايي مردانه گفته مي شود و معمولا پوشيدن آن راحت تر از كفش مردانه مي باشد.

يك دمپايي مردانه چه ويژگي هايي دارد؟

يك دمپايي مردانه مناسب بايد:

وزن سبكي داشته باشد.
از جنس مرغوبي برخوردار باشد.
سايز آن مناسب باشد.
زيره آن نرم و راحت باشد.
كفي آن داراي ضخامت خوبي باشد.
از قابليت شستشو برخوردار باشد.
از لحاظ ظاهري داراي طرح زيبايي باشد.
با توجه به كيفيت و متريال آن از قيمت مناسبي برخوردار باشد.

كاربرد دمپايي مردانه

دمپايي مردانه كاربردهاي بي شماري دارد.امروزه با وجود شيفت هاي كاري طولاني بسياري از افراد مدت زيادي را در ادارات، موسسات يا ساير سازمان ها مشغول به كار هستند. در چنين شرايطي استفاده ي مداوم از كفش ها سبب تورم و آسيب ديدگي انگشتان پا شده كه با استفاده از يك دمپايي مردانه نرم، راحت و منعطف مي توان از اين معضل جلوگيري نمود.


"خريد انواع بهترين مدل هاي دمپايي چرم اصل مردانه"


همچنين در مشاغلي مانند رانندگي تاكسي، كاميون و غيره كه پاها نقش ويژه اي را در اين نوع از كارها ايفا مي كنند. استفاده از يك دمپايي مردانه مناسب و ايمن مي تواند تاثير بسزايي در حفاظت از سلامت پاهاي شما داشته باشد و دمپايي هاي مردانه با داشتن خاصيت انعطاف پذيري، راحتي و نرم بودن خود مي توانند آرامش بيشتري را نسبت به پوشيدن كفش براي افراد در حين كار فراهم آورند.

البته لازم به ذكر است كه اگر مي خواهيد از دمپايي در هنگام رانندگي استفاده كنيد، مي بايست از دمپايي هاي مخصوص اين كار كه داراي ايمني و استاندارد بالايي هستند، تهيه كرده تا از هر گونه خطر و اختلالي جلوگيري نماييد.

انواع دمپايي مردانه

دمپايي مردانه داراي انواع مختلفي هستند كه در زير به آنها اشاره مي كنيم:

  • دمپايي مردانه اسپرت

دمپايي هاي مردانه مدل اسپرت از آن دسته دمپايي هاي شيك و به روز هستند كه مخصوص افراد شيك پوش و جوان پسند طراحي شده است.

اگر شما هم از جمله آقاياني هستيد كه در انتخاب دمپايي مردانه دقت زيادي داريد و حتماً مي خواهيد طرح و رنگ آن با تيپ و استايل شما هماهنگي و همخواني داشته باشد، هنگام خريد حتماً به سراغ دمپايي مردانه مدل اسپرت برويد.

اين گونه دمپايي ها در ورزش هاي مختلف و انواع محيط هاي ورزشي - تفريحي مانند باشگاه ها و ورزشگاه ها براي جلوگيري از بيماري، آلودگي و عدم آسيب رساني به پاها نيز استفاده مي شوند.
چون اكثر دمپايي هاي مردانه اسپرت در حالتي استاندارد و با رعايت تمام نكات پزشكي در اين زمينه ساخته شده اند كه بسيار منعطف و نرم بوده و در هنگام ورزش سبب فشار به پا و انگشتان نمي شوند. همچنين تهويه مناسب به همراه ساختار ايمني و استاندارد در اين دمپايي هاي ورزشي سبب مي شود تا شرايطي مطلوب را در هنگام ورزش كردن تجربه نماييد.

  • دمپايي لاانگشتي مردانه

دمپايي مردانه لاانگشتي از جمله محبوب ترين انواع دمپايي در بين آقايان است كه معمولاً در مسافرت، استخر و كنار سواحل دريا مورد استفاده قرار مي گيرد. تنوع مدل هاي دمپايي لاانگشتي مردانه در رنگ بندي هاي متنوع دمپايي مردانه باعث شده كه استفاده از آن در فصل هاي گرم سال بسيار رواج داشته باشد و آن هم به دليل وزن سبك و احساس خنكي پاها در داخل اين مدل دمپايي است.

  • دمپايي مردانه طبي

اين گونه دمپايي ها، بهترين دمپايي مردانه از لحاظ حفظ سلامتي، بهبود بيماري ها و رفع عوارض و مشكلات فيزيكي هستند.

دمپايي مردانه طبي در سايزها و طرح هاي متفاوتي عرضه مي گردد كه با استفاده از آن ها مي توان از بروز معضلاتي مانند انحراف انگشتان پا بر اثر فشار بيش از حد، تاول و زخم انگشتان، ايجاد ميخچه بر روي پا و بسياري از مسائل ديگر جلوگير ي كرد.

اين گونه دمپايي هاي مردانه طبي را به افراد بسياري خصوصا مبتلايان به بيماري هاي قلبي - عروقي، فشارخون و ديابت توصيه مي كنند.

  • دمپايي مردانه بندي

دمپايي مردانه بندي از جمله پرطرف دارترين مدل دمپايي است كه به دليل راحتي در هنگام راه رفتن استفاده از آن براي آقايان بسيار كارآمد و مناسب است.

اگر به دنبال خريد يك جفت دمپايي مردانه هستيد كه بتوانيد به راحتي با آن به پياده روي و گردش برويد، مدل بندي دمپايي مردانه مي تواند براي انتخاب گزينه مناسبي باشد.

  • دمپايي روفرشي مردانه

دمپايي مردانه روفرشي به منظور استفاده آقايان در منزل طراحي شده است. با توجه به اينكه بيشتر منازل داراي كف پوش و پاركت هستند يا اينكه كف آنها از سطوح سراميكي و سنگي ساخته شده و راه رفتن بر روي اين سطوح براي افراد سخت و آزار دهنده است، لذا استفاده از دمپايي مردانه روفرشي در اين مواقع مي تواند گزينه مناسبي باشد.

دمپايي روفرشي مردانه بسيار كار آمد بوده و با وزن سبكي طراحي شده اند و پوشيدن آنها براي آقايان احساس راحتي را به همراه مي آورد. معمولاً دمپايي روفرشي مردانه به صورت ساده يا لاانگشتي در بازار وجود دارد

  • دمپايي دستشويي

مناسب ترين مدل دمپايي براي دستشويي دمپايي هاي پلاستيكي است؛ زيرا امكان خيس شدن آن وجود دارد و اين نوع جنس در كم ترين زمان ممكن خشك مي شود.

كلام آخر

به ياد داشته باشيد كه دمپايي مردانه بسيار پركاربرد بوده و شما ساعت هاي زيادي در طول روز از آن استفاده مي كنيد: در منزل، حياط خانه، باغ و ويلا، محيط كار، مسافرت و گردش و ...

پس بهتر است در انتخاب اين پاپوش دقت كنيد و مناسب ترين و مرغوب ترين جنس دمپايي مردانه را خريداري نماييد چراكه حفاظت از پاها و سلامت آنها بسيار مهم و ضروري است.


"جهت مشاهده جديدترين مدلهاي صندل مردانه روي لينك كليك كنيد"


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.