چند نكته كليدي براي ست كردن كفش ورزشي مردانه با شلوار جين

۲۲ بازديد

چند نكته كليدي براي ست كردن كفش ورزشي مردانه با شلوار جين، دو وسيله هيچ وقت از كمد لباس ما حذف نمي‌شوند؛ كفش ورزشي يا كتاني و شلوار لي! قشنگ‌ترين استايل‌ها را مي‌توان با كفش كتاني  و شلوار جين داشت؛ به خصوص اگر از برندهاي باكلاسي مثل كفش ورزشي جردن استفاده كنيد. مسئله اينجاست كه چطور مي‌توان اين لباس‌ها را باهم ست كرد كه هم متعادل به نظر برسيم و هم تيپ جذابي داشته باشيم؟

نكات كليدي استايل كفش ورزشي نايك مردانه  و جردن با شلوار جين

اگر دوست داريد بهترين استايل را با گزينه‌هايي مثل كفش جردن داشته باشيد نكات زير را مطالعه كنيد:

  • انتخاب رنگ مناسب

يكي از مهمترين فاكتورهايي كه بايد براي استايل شلوار جين و كفش ورزشي در نظر بگيريد رنگ است. بهتر است شلوار لي و كفش ورزشي در كنار هم دو رنگ متفاوت داشته باشند؛ مثلاً اگر شلوار را تيره انتخاب مي‌كنيد براي كفش كتاني رنگ‌هاي خنثي مانند مشكي، خاكستري، برنز و… در نظر بگيريد. هرچه رنگ شلوار تيره‌تر باشد استايل به سمت رسمي شدن گرايش پيدا مي‌كند.

  • استايل كفش نايك و شلوار لي اسليم‌فيت

با كفش نايك مردانه مي‌توانيد شلوار اسليم‌فيت يا تنگ بپوشيد. اين پيشنهاد براي افرادي مناسب است كه دوست دارند ظاهر كژوال يا روزمره داشته باشند. در همه جا مي‌توانيد از اين استايل استفاده كنيد؛ مثل قرار با دوستان در پارك، كنسرت موسيقي و تفريحات شبانه.

  • استايل كفش ورزشي چرم و شلوار جين

كفش كتاني مردانه معمولاً از پنبه يا مواد پلي‌استري ساخته مي‌شود. اما گزينه‌هايي هم وجود دارد كه از چرم و مشتقات آن درست شده اما بادوام‌تر و باكيفيت‌تر است و هزينه بيشتري دارد. اگر با محصولات چرمي رابطه خوبي داريد پيشنهاد مي‌كنيم از رنگ‌هاي تيره براي استايل كفش ورزشي و شلوار لي استفاده كنيد؛ مشكي و رنگ‌هاي خنثي مثل سفيد يا دودي براي اين تيپ مناسب هستند.

  • استايل كفش جردن و شلوار جين راسته

استايل لباس با كفش‌هاي ورزشي بلند و ساقدار متفاوت است. اگر طرفدار كفش جردن باشيد حتماً مي‌دانيد اين كفش در قسمت ساق پا ارتفاع دارد؛ بنابراين بايد متد ويژه‌اي را براي ست لباس با آن در نظر بگيريد. توصيه مي‌كنيم از شلوار لي معمولي و راسته در كنار كفش جردن استفاده كنيد؛ زيرا موقع راه رفتن اذيتتان نمي‌كند و قسمت پايين شلوار از فضاي كافي برخوردار است و به راحتي روي كفش قرار مي‌گيرد.

  • استايل رسمي با كفش نايك

كمي دور از ذهن به نظر مي‎رسد اما تقريباً با خيلي از مدل‌هاي كفش كتاني و شلوار لي مي‎توان استايل را رسمي كرد؛ ولي اگر به‌طور جدي دنبال استايل رسمي هستيد بايد به بخش بالاتنه هم دقت كنيد. مي‌توانيد «كفش ورزشي نايك» بپوشيد و در كنار آن شلوار لي، پيراهن دكمه‌دار و يك كت به تن داشته باشيد. نكته مهم در اين استايل انتخاب رنگ است؛ دو رنگ روشن و تيره را باهم همراه كنيد تا ظاهرتان فوق‌العاده شود.

چند نكته كليدي براي ست كردن كفش ورزشي مردانه با شلوار جين

  • استايل تك‌رنگ با كفش نايك

اين پيشنهاد براي افرادي مناسب است كه دوست دارند استايل جسورانه داشته باشند. براي خاص بودن مي‌توانيد شلوار لي و كفش كتاني خود را همرنگ كنيد؛ مثلاً هردو خاكستري باشند. البته كار ديگري كه مي‌توانيد انجام دهيد استفاده از سايه‌هاي مختلف است؛ براي مثال پوشيدن شلوار لي خاكستري تيره با كفش نايك مشكي پيشنهاد جالبي براي افراد علاقه‌مند محسوب مي‌شود. اما در صورتي كه دوست داريد بيشتر جلب توجه كنيد و از تيپ متداول دور شويد از شلوار لي و كفش كتاني رنگي استفاده كنيد؛ آيا تا اين حد جرئت داريد؟

  • استايل رترو با كفش جردن

استايل رترو يا بوهو يعني ست كردن شلوار لي گشاد يا بگ به همراه كفش كتاني برزنتي و كلاسيك! اين استايل عموماً در خانم‌ها ديده مي‌شود و يكي از بهترين پيشنهادات براي افرادي است كه دوست دارند ظاهرشان به چشم بيايد. براي زيباتر شدن توصيه مي‌كنيم در كنار استايل خود تيشرت گرافيكي يا تاپ ساده بپوشيد.

سخن آخر:

ست كردن شلوار جين و كفش كتاني خيلي هم كار سختي نيست؛ به خصوص اگر از گزينه‌هايي مانند كفش ورزشي نايك استفاده كنيد. استايل با بعضي از كفش‌ها كمي سخت است؛ مثلاً كفش ورزشي جردن چون مرتفع و ساقدار است انتخاب شلوار را كمي مشكل مي‌كند. اگر هدفتان تيپ رسمي است سعي كنيد كتاني‌هاي كوتاه‌تر را در نظر بگيريد و حتماً پيراهن و كت را با استايل خود همراه كنيد!


"جهت مشاهده و خريد مدلهاي كفش ورزشي مردانه كليك كنيد"


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.