با انواع صندل مردانه آشنا شويد

۲۴ بازديد

با انواع صندل مردانه آشنا شويد صندل يا همان پاافزار، كفشي روباز است. صندل‌ها به دليل روباز بودن در مناطق گرم و در فصل گرما محبوبيت خاص و ويژه‌اي دارند.

صندل‌ها معمولاً از چرم طبيعي و يا از چرم مصنوعي و برخي مواد مصنوعي ديگر (همچون پارچه و پلاستيك و ...) برخي صندل‌ها داراي ارتفاع لژ در كفي هستند و برخي از آنها داراي كفي تخت و بدون ارتفاع تا زمين هستند.

از آنجايي كه پوشيدن صندل‌هاي بدون بند در پشت آسان‌تر و راحت‌تر است طرفداران بسياري دارد. در ادامه با انواع صندل‌ مردانه را با هم مروي مي‌كنيم.

با انواع صندل مردانه آشنا شويد | شهرصندل

هميشه از پاهاي خود مراقبت كنيد

با پوشيدن صندل قسمتي از پاهاي شما بيرون خواهند بود، پس مراقبت از پاها بايد بيش از هر زمان ديگري انجام گيرد. براي مثال، نوك انگشتان بيشترين ضربه و آسيب را از پوشيدن صندل مي‌بينند، بنابراين در انتخاب صندل براي محافظت از انگشتان پا، بايد نهايت دقت را به خرج داد، براي اين مورد بهتر «صندل جلو بسته» را خريداري كنيد.

در خيابان از پوشيدن صندل فليپ‌ فلوپ (لا انگشتي) خودداري كنيد، زيرا كمترين ميزان پشتيباني از پا را دارند. حتماً در مورد نوع استفاده از صندل و موقعيت‌هايي كه در آن قرار داريد نيز فكر كنيد، براي مثال براي پياده‌روي‌هاي طولاني، صندل «پشت‌بند‌دار» بهترين انتخاب است. ناگفته نماند مدل لاانگشتي مناسب كنار دريا است.

به صندل‌هاي باكيفيت فكر كنيد

هر چه كيفيت صندل بالاتر باشد، جنبه‌هاي حمايتي آن از پاها بيشتر خواهد بود.

به جاي آنكه تنها بر روي صندل مردانه ارزان قيمت سرمايه‌گذاري كنيد و هر ساله به دليل خرابي، صندل جديدي خريداري كنيد، بهتر است بين قيمت و كيفيت هماهنگي مناسبي ايجاد كنيد.


"جهت مشاهده جديدترين مدلهاي كفش مردانه روي لينك كليك كنيد"


راهنماي خريد صندل مردانه

جنس محصول: اولين نكته اي كه هنگام خريد صندل مردانه بايد به آن توجه داشته باشيد، جنس محصول است. معمولا صندل هاي مردانه و يا زنانه با چرم هاي طبيعي و مصنوعي طراحي و توليد مي شوند كه البته بهتر است شما به دنبال صندلي متناسب با ميزان بودجه خود باشيد.

سبك بودن: يك صندل خوب بايد كمترين وزن ممكن را داشته باشد، زيرا اكثر صندل ها فقط از چند تسمه و بند تشكيل شده اند. پس اگر صندل مي پوشيد و احساس مي كنيد كه سنگين هست، بهتر است از خريد آن خودداري كنيد.

راحتي: كفش صندل مردانه اي مناسب هستند كه هنگام استفاده از آن به خوبي از پاها مراقبت مي كنند و مشكلي ايجاد نمي كنند. با داشتن چنين ويژگي هايي مي توان گفت صندل بسيار راحتي مي باشد. صندل هاي لا انگشتي و طبي به ترتيب كمترين و بيشترين راحتي را دارد.

منعطف بودن: يكي از اصول مهم براي انتخاب صندل، انعطاف پذيري آن است. به طور كلي صندل هنگام راه رفتن بايد فرم پا را به خوبي به خود بگيرد و در برابر تغيير شكل ها مقاومت نكند و نه بايد به اندازه اي شل و نرم باشد كه كف درد بگيرد.

قابل تنظيم بودن: يكي از ويژگي هاي مهم صندل هاي مردانه تنظيم سايز است، اكثر مدل هاي صندل مردانه اين ويژگي را دارند كه معمولاً به صورت بند يا به صورت سگك يا از طريق خود صندل محكم مي شوند، يك صندل خوب بايد به خوبي قوس پا را در عين تخت بودنش پر كند تا سلامت پا را به خطر نياندازد و هم اينكه راحتي زيادي داشته باشد.

چه كساني نبايد از صندل استفاده كنند

افراد مبتلا به ديابت بهتر است از صندل استفاده نكنند.
صندلها براي قدم زدن در سطوح نرم مانند كنار ساحل، استفاده در زمان راه رفتن كنار استخر، در خانه، اتاق هتل و راه رفتن در مسافت كم هستند پس از آنها براي پياده روي هاي طولاني مدت استفاده نكنيد.
در هنگام ورزش كردن نبايد صندل بپوشيد زيرا به پا آسيب وارد مي شود.
در هنگام رانندگي صندل تخت نپوشيد زيرا موجب وارد شدن آسيب جدي به روي پا و تاندون بين پاشنه تا انگشت مي شود.
صندلهاي پلاستيكي را هر چهار ماه يك بار دور بياندازيد و به طور كلي اگر صندل شما گران قيمت نيست، بعد از شش ماه استفاده، آن را دور بيندازيد.

انواع صندل مردانه

صندل‌ها در طول زمان به دليل استقبال زياد از سوي مردم تغييرات زيادي به خود ديده‌اند. تاريخ گواه اين موضوع است كه نخستين پاپوش انسان‌ها چيزي شبيه صندل‌هاي امروزي بوده است. با اين حال، از صندل لاانگشتي گرفته تا صندل‌هاي رسمي، ما محبوب‌ترين صندل‌ها را در زير آورده‌ايم، ناگفته نماند به دليل گستردگي بسيار زياد در مدل‌هاي گوناگون صندل، محدوده قيمتي آنها نيز بسيار متفاوت است. به همين دليل با كمي گشت و گذر در بازار و يا استفاده از شرايط خريد اينتنرنتي، مي‌توانيد صندل مردانه ارزان قيمتي را پيدا كنيد.

  • صندل بند‌دار (جلو باز يا جلو بسته)

براي پياده‌روي‌هاي طولاني مدت و استفاده روزانه از صندل، مدل بَندار بهترين انتخاب است. اين صندل بيشترين حمايت و راحتي را فراهم مي‌كند، زيرا سطح پوشش بيشتري دارد و از طريق سگكي كه در بَند پشتي‌اش تعبيه شده است، مي‌توان صندل را سايز كرد.

اين نوع صندل خود به تنهايي به مدل‌هاي جلو باز و جلو بسته تقسيم مي‌شود كه نوع جلو بسته آن به دليل پوشاندن انگشتان پا، از پاها بيشتر محافظت مي‌كند.

  • صندل بركن استارك

صندل بركن استارك يكي از راحت‌ترين و بهترين صندل‌هاي بازار است و در عين حال كه سبكي اسپرت دارد، براي استايل رسمي نيز فوق‌العاده عالي است. مشخصه اصلي اين صندل دارا بودن دو تسمه در جلو است كه از طريق قفل يا سگك بر حسب راحتي فرد سايز مي‌شوند.

  • صندل اسلايد

مدل اسلايد در واقع يكي از سبك‌هاي شيك و قديمي صندل است كه نسبت به نوع لاانگشتي راحتي و حمايت بيشتري دارد. مشخصه اصلي اين صندل، قسمت جلويي پهن آن است كه روي پا را مي‌پوشاند.

اين مدل معمولاً به عنوان دمپايي يا صندل روفرشي در محيط خانه مورد استفاده قرار مي‌گيرد، مدل اسلايد معمولاً ارزان‌ترين نوع صندل مردانه است.

  • صندل لا انگشتي (فليپ فلاپ)

مدل لا انگشتي يكي از محبوب ترين صندل ها در طول تابستان است. با اينكه اين نوع از صندل به اندازه مدل‌هاي ديگر راحت نبوده و حداقل پشتيباني را از پا فراهم مي‌كند، ولي طراحي زيبا آن در كنار رنگ‌هاي شادش، انتخاب بسياري از جوانان است. ناگفته نماند كه مدل لاانگشتي ممكن است خود به انواع مختلفي همانند دمپايي لاانگشتي و صندل لاانگشتي بند‌دار نيز تقسيم شوند.

جمع بندي :

همه ما منتظر اين هستيم كه تابستان سَر برسد تا صندل‌هاي زيباي خود را به پا كنيم و با دوستانمان بيرون از خانه قرار بگذاريم تا لحظات شادي را با يكديگر تجربه كنيم.

در واقع صندل‌ها نماد اصلي سبك پوشش تابستانه هستند و در كنار كاربردي بودن، زيبايي و استايل خاص خود را نيز دارند. در زمان خريد، اگر به دنبال صندل مردانه باكيفيت هستيد ما به شما فروشگاه شهرصندل را پيشنهاد ميدهيم، نكات مهم بالا را فراموش نكنيد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جهت مشاهده جديدترين مدلهاي كفش مردانه روي لينك كليك كنيد

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.