معرفي نيم بوت هاي مردانه زيپ دار

۳۱ بازديد

 

معرفي نيم بوت هاي مردانه زيپ دار فارغ از قيمت، رنگ، مدل و موارد ديگر، همچنان يكي از محبوب‌ترين انواع بوت مردانه است. در گذشته، نيم بوت زيپ دار معمولاً در پاي آتش‌نشانان و چتربازان ديده مي‌شد كه به آن‌ها اجازه مي‌داد انعطاف‌پذيري بيشتري براي انجام فعاليت‌هاي روزانه خود داشته باشند.

در اوايل دهه ۱۹۶۰، گروه بيتلز با معرفي جهاني بوت چلسي به تقويت مدل بوت زيپ دار كمك كرد. امروزه نيم بوت مردانه زيپ دار در مدل‌ها و برندهاي گوناگون در بازار به فروش مي‌رسند، اما انتخاب نوعي كه بتواند نيازهاي كاربر را برطرف كند، تاحدودي دشوار است.

نيم بوت مردانه زيپ دار چيست؟

همان‌طور كه از نامش پيدا است، اين نيم بوت از طريق زيپ باز و بسته مي‌شود و تنها تفاوتش با ديگر بوت‌ها در همين ويژگي است. معمولاً زيپ اين مدل نيم بوت در قسمت ساق كفش قرار دارد و با فاصله‌اي از پاشنه تا انتهاي ارتفاع ساق كشيده مي‌شود. نيم بوت زيپ دار از دهه ۱۹۶۰ وارد بازار مد شد و به يكي از سبك‌هاي مدرن كفش مردانه تبديل شد. سپس در دهه بعد وارد بازار نيم بوت زنانه نيز شد.

از اين نيم بوت مي‌توان در موقعيت‌هاي رسمي و كژوال استفاده كرد. به راحتي با كت و شلوار و شلوار جين و كاپشن قابل ست شدن است. شما براي محيط كار، دانشگاه، مجالس و حتي گشت و گذار در داخل شهر، مي‌توانيد هميشه روي بوت زيپ دار حساب باز كنيد. چكمه زيپ دار درست است كفشي مناسب پاييز و زمستان است، ولي مدل‌هاي رسمي آن معمولاً آستر و زيره نازكي دارند.

ويژگي‌هاي بوت مردانه زيپ دار:

_ دارا بودن زيپ در قسمت ساق كفش
_ ارتفاع ساق تا بالاي قوزك پا
_ ظاهر ساده و بدون تزئيات (اغلب در مدل‌هاي رسمي)
_ پاشنه حداكثر تا سه سانتي‌متر

نكات مهم در خريد نيم بوت مردانه زيپ دار

قبل از اينكه پول زيادي در خريد كفش زيپ دار چرمي هزينه كنيد، اطمينان حاصل كنيد كه آيا اين مدل نيم بوت ارزش پرداخت چنين مبلغي را دارد؟ سعي كنيد هميشه به دنبال بهترين مارك بوت مردانه باشيد، زيرا نسبت به هزينه‌اي كه پرداخت مي‌كنيد، برندهاي معتبر كيفيت و ماندگاري بالايي را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

چرم طبيعي هم زيبا است و هم با دوام، و نسبت به ديگر متريال‌ها جايگاه و ارزش بالايي دارد. متريال جـير نيز اغلب طرفداران خاص خود دارد، ولي بايد نحوه تميز كردن كفش جير را به خوبي آموزش ببنيد و زيبايي و عمر كفش به خطر نيفتد. چرم صنعتي هم در مرحله آخر قرار دارد، با اينكه بسيار ارزان از چرم طبيعي است، ولي لوكس بودن و كيفيت چرم طبيعي را ارئه نمي‌دهد.

راحتي و سايز بوت زيپ دار را هميشه در مد نظر قرار دهيد

سايز مناسب كفش دقيقاً به ميزان راحتي شما از كفشي كه مي‌پوشيد دارد،. براي اين منظور بايد نخست در خانه اقدام به اندازه‌گيري ابعاد پاي خود كنيد؛ با استفاده از كاغذ و مداد مي‌توانيد طول و عرض پاهاي خود را اندازه بگيريد. همچنين ميزان راحتي به جنس آستر داخلي نيم بوت زيپ دار و انعطاف‌پذيري جنس رويه آن نيز بستگي دارد.

سخن آخر:

امروزه براي تكميل استايل، داشتن يك مدل نيم بوت زيپدار مردانه اجتناب‌ناپذير است. اين بوت را مي‌توانيد با استايل رسمي و اسپرت به پا كنيد و براي موقعيت‌هاي مختلف و در فصول متفاوت از آن بهره ببريد.

با اين حال، اين مدل نيم بوت فوق‌العاده شيك و مدرن است و به دليل راحتي در پوشيدن و در آوردن، انتخاب اول مردان و پسران جوان است. ناگفته نماند، هميشه به سراع نيم بوت‌هاي ساخته شده از چرم طبيعي برويد، زيرا در كنار زيبايي، طول عمر بالايي نيز دارند.


"جهت مشاهده جديدترين مدلهاي كفش مردانه روي لينك كليك كنيد"

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.