اتاق سازی کمپرسی در کرمان

۳۷ بازديد

اتاق سازی کمپرسی در کرمان این مجموعه طاها تریلر با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ساخت و تولید انواع اتاق بار های کامیون و کامیونت مشغول به فعالیت می باشد.

هدف ما رضایت مندی مشتریان با کیفیت کار مطلوب می باشد. شرکت ما یکی به روز ترین مجموعه های طراحی و تولید اتاق کامیون و کامیونت با کاربری های مختلف می باشد

اتاق سازی کمپرسی در کرمان

تریلی چیست

تریلی ها بسته به نوع کشنده باری که حمل می کنند معمولاً برای بارهای ۱۵ تنی یا بیشتر استفاده می شوند. معمولاً تریلی ها بسته به نوع کالایی که حمل می کنند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند

مانند تریلی کفی، تریلی ترانزیت، تریلی لبه دار، تریلی کمپرسی، تریلی بغل باز شو، تریلی یخچالی، تریلی تیغه، تریلی ۴۰ فوته، تریلی ۲۰ فوته و غیره تقسیم بندی می شوند.

به تریلی های سقفی تریلی حمل و نقل یا تریلی چادری نیز می گویند. نام ترانزیت برای این تریلی ها به کار می رود زیرا این نوع ماشین برای حمل و نقل گمرکی و صادراتی استفاده می شود.

اجناس این خودروها با برزنت پوشانده شده و برای حمل انواع بارهای سنگین و همچنین بارهایی که باید پلمپ شوند استفاده می شود.

انواع تریلی

به طور کلی تریلی به کامیون های بسیار بزرگی اطلاق می شود که تا ۲۴ تن بار را حمل می کنند. انواع تریلی مختلفی در ایران وجود دارد:

  •  تریلی کفی

تریلی کفی به تریلی گفته می شود که به کف باز گفته می شود که بار روی آن قرار می گیرد. با توجه به باز بودن و انعطاف پذیری تریلی کفی، این نوع تریلی بسیار پرطرفدار است. برای جابجایی انواع اجناس صنعتی، تجاری، سنگی و آهنی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • تریلی ترانزیت

پس از تریلی کفی، بیشترین تقاضا برای تریلی ترانزیت حمل و نقل است. تریلی ترانزیت که به آن تریلی چادری نیز می گویند. نوعی تریلی سقفی با محفظه بار است

که برای جابجایی کالاهای تجاری و بین المللی مناسب است. از آنجایی که این تریلی دارای سایبان استیل یا چوبی می باشد به خوبی از اقلام و کالاهای مورد نظر محافظت می کند و برای انتقال اقلام و کالا از خارج ایده آل می باشد.

  • تریلی لبه دار

ساخت انواع اتاق تریلی در کشور که حداکثر ارتفاع دیواره نگهدارنده آن از کف اتاق ۸۰ سانتی متر باشد و دیوار کناری آن قابل باز و بسته شدن باشد، کامیون جانبی، کامیون جانبی و تریلی جانبی بازشو نامیده می شود.

یا باغدار نیز نامیده می شود. تریلرهای جانبی قابل بازشو برای محموله های بارگیری شده با لیفتراک مناسب هستند زیرا دیواره های جانبی آن قابل باز شدن هستند و عملیات بارگیری و تخلیه به راحتی با لیفتراک انجام می شود.

اتاق سازی کمپرسی در شیراز

  • تریلی تیغه دار

از این نوع کامیون برای حمل کانتینرهای ۲۰ فوتی و ۴۰ فوتی استفاده می شود. نمی توان از آن برای حمل بارهای معمولی استفاده کرد.

تریلی های تک محور و دو محور بیشتر در بخش حمل و نقل بین شهری مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که تعداد محورهای تریلی جدا از بار بوده و یکی از مشخصات فنی تریلی محسوب می شود.

آشنایی با انواع مدل ها و ساخت اتاق کمپرسی

مسقف چادری
مسقف فلزی
اتاق مبل بغل بازشو
حمل مرغ و جوجه یک روزه
حمل نوشابه
چوبی فلزی کامیونت
کمپرسی مصالح ساختمانی
اتاق های کمپرسی باری
اتاق آلومیومی داخل چوب
کمپرسی 6چرخ و 10 چرخ
ساخت اتاق کمپرسی حمل گندم
نیم کانتینرهای فله کش
اتاق زباله کش بالا ساده وتخلیه

ساخت اتاق کمپرسی و طرح هایی که جهت اتاق بار استفاده می شود

طرح هایی که در اتاق های کمپرسی استفاده می کنند. شامل: میلری، ساده و یوئدی است.

ساختن اتاق های کمپرسی با کاربرد ( رمپ دار، دردوکاره، لبه اضافه، سنگ کش و…)

در طراحی پل های اتاق های کمپرسی از ورق خم شده استفاده می شود.

ساخت انواع اتاق با ورق های 4 و 6 میلیمتر، 6 و 8 میلیمتر، 8 و 10 میلیمتر

استفاده از تک جک و جفت جک در ساخت اتاق

ساخت اتاق کمپرسی با دامپتراکی با کف دوبل

به کار بردن پمپ ها و سیستم هیدرولیک درجه یک

اتاق ها از داخل کابین تحت کنترل می­باشد

درب عقب اتوماتیکی

اتاق سازی کمپرسی در کرمان

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.