خرید کنترل ولو هیدرولیکی از تهران

۲۴ بازديد

خرید کنترل ولو هیدرولیکی از تهران ،کنترل ولو “(Valve control) تجهیز ابزار دقیقی (Instrumentation) است که برای تنظیم جریان مایعات مانند گاز، روغن، آب و بخار استفاده‌‌ می‌‌شود. کنترل ولو‌ها به عنوان یک عنصر نهایی نقش مهمی‌ را در حلقه کنترلی ایفا‌‌ می‌‌کنند که امروزه در صنعت بسیار رایج هستند.

بررسی سروو ولو کنترل فشار

ولو کنترل فشار، در حقیقت یک شیر یا دریچه کنترل کننده فشار سیالات است. سروو ولو هیدرولیکی، با یک سیگنال الکتریکی، میزان ورودی سیالاتی مانند روغن را اندازه گیری کرده و مقدار فشار را در سیستم، کنترل می کند.

فشار نوعی شیر برقی است که به طور مرتب، تحت فرمان است و با توجه به سیگنال دریافتی، فشار مایعات هیدرولیکی را کنترل می کند.

سروو ولوها، برای کنترل سیلندرهای هیدرولیکی قوی، با سیگنال های الکتریکی ناچیز به کار می روند. این شیرها، بسیار بادقت بوده و سریع هستند.

خرید کنترل ولو هیدرولیکی از تهران

در داخل سروو ولو، یک اسپول وجود دارد که وظیفه باز و بسته شدن را با تحریک مغناطیسی بر عهده دارد.

مکانیزم شیر، دارای اجزای گوناگونی از جمله کویل و تورک موتور است. قطعه دیگری که در سروو ولوها وجود دارد، سنسور فیدبک یا پوزیشنر است که به اسپول، وصل است.

این قطعه، حرکت رفت و برگشت اسپول را با فیدبک الکتریکی دریافتی، مقایسه می کند و اگر خطایی تشخیص دهد، اسپول را در جهت رفع خطا، حرکت می دهد.

سروو ولوها، از نظر ساختار، به تک طبقه ای و چند طبقه ای تقسیم بندی می شوند. به طور معمول، برای کنترل فشار و جریان سیالات در سیلندرهای بزرگ، از سروو ولو کنترل فشار چند طبقه ای استفاده می گردد.

سروو ولو های تک طبقه ای، برای حرکت دادن اسپول، نیاز به یک گشتاور دارند که توسط فلاپرها و یا جت پایپ ها به اسپول اعمال می شود.

اصول عملیات کنترلی ولو هیدرولیکی

رایج‌ترین عنصر کنترل نهایی در صنایع کنترل فرآیند، شیر کنترلی است. کنترل ولوها ممکن است مهم‌ترین، اما گاهی اوقات نادیده گرفته‌ترین بخش یک حلقه کنترل باشند.

دلیل آن معمولاً ناآشنایی مهندسان ابزار با بسیاری از جنبه‌ها، اصطلاحات و زمینه‌های رشته‌های مهندسی مانند مکانیک سیالات، متالورژی، کنترل نویز و طراحی لوله‌ها و مخازن باشد که‌ بسته‌ به شدت شرایط خدمات می‌تواند درگیر باشد.

در اصل، عملکرد این شیر در درجه اول به نیروی متعادل بین نیروهای پنوماتیکی از دیافراگم و نیروی مکانیکی تولید‌ شده‌ توسط فنر اکچویتور، بستگی دارد. یک سیگنال پنوماتیکی ۳ تا ۱۵ psi برای فعال کردن شیر کنترل استفاده می‌شود.

هنگامی که فشار وارد شده به دیافراگم از ۳ psi بیشتر شود، نیروی فنر غلبه می‌کند و به صفحه دیافراگم اجازه می‌دهد تا استم (ساقه) متصل را حرکت دهد و اجازه می‌دهد دوشاخه اتصال فعال شود. این شیرها به عنوان یک دستگاه ایمنی فرآیند عمل می‌کنند.

شیرهای کنترلی به طور خودکار فشار و/یا سرعت جریان را تنظیم می‌کنند و برای هر فشاری در دسترس هستند. اگر سیستم‌های مختلف کارخانه تا/در ترکیبات فشار/دما که نیاز به دریچه‌های کلاس ۳۰۰ دارند، گاهی اوقات (در جایی که طراحی اجازه می‌دهد) کار می‌کنند، همه شیرهای انتخاب شده برای قابلیت تعویض کلاس ۳۰۰ خواهند بود.

مزایای سروو ولو کنترل فشار

انواع سروو ولو کنترل فشار از اجزای مهم سیستم های هیدرولیکی هستند. برای کاربردها و مصارفی که نیاز به انتقال حجم وسیعی از مایعات وجود دارد، از این شیرها پروپرشنال استفاده می شود. برخی از مزایای مهم شیرهای سروو عبارتند از:

اجزای تشکیل دهنده این شیرها، ساده هستند و در سیستم هیدرولیکی از پمپ دبی ساده استفاده می گردد. در صورتی که در سیستم های پمپ سروو، از یک پمپ، برای تغذیه مدار اصلی و از یک پمپ ثابت، برای تغذیه مدار شیر سروو استفاده می شود.

خرید کنترل ولو هیدرولیکی از تهران
سروو ولو ها نسبت به پمپ های سروو، سریع تر هستند، زیرا اینرسی کمتری را دارا می باشند.
سروو ولو ها باعث کنترل آسان سیالات در سیستم های هیدرولیکی می شوند.
شیرهای سروو، موجب ارتباط موثر بین قسمت های الکتریکی و هیدرومکانیکی در سیستم های هیدرولیکی می شوند.
شیرهای سروو، در مدارهای کم قدرت استفاده شده و پمپ های سروو در مدارهای پرقدرت به کار می روند.
به کمک یک پمپ ساده می توان، چندین سروو ولو را تغذیه کرد. اگر سروو ولو، در کنار هیدروموتور، قرار داده شود، پاسخ سریعتری خواهد داشت.

خرید کنترل ولو هیدرولیکی از تهران

سروو ولوها از اعضای جدایی ناپذیر در سیستم های هیدرولیکی هستند.

این شیرها، در مدارات حلقه بسته استفاده شده و سرعت و دقت بالایی در کنترل فشار سیالات در سیستم های هیدرولیکی دارند.

با توجه به اهمیتی که این شیرها، در سیستم های هیدرولیکی دارند، باید از مراکز معتبر تهیه شوند تا دارای مقاومت و دوام بالا بوده و به راحتی، دچار آسیب نشوند.

تامین تاسیس ایساتیس، بزرگترین مرکز فعال در زمینه تجهیزات هیدرولیکی است. انواع سروو ولو کنترل فشار، شیر پروپرشنال یوکن و شیر پروپرشنال اچ ان سی در این مجموعه، با کیفیت عالی به مشتریان عرضه می گردد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.