حمل خودرو یدک کش مشهد

۲۳ بازديد

حمل خودرو یدک کش مشهد حمل خودرو مشهد بدون آسیب با مناسبترین قیمت برخلاف ذهنیت عمومی رانندگان محترم خدمت شمات عزیزان مستحضریم حمل خودرو و یدک وسیله نقلیه شما یک امر تخصصی هست که متاسفانه اگر خودرو شما با یدک کش استاندارد و ابزارهای مناسب و تجهیزات مدرن حمل نشود قطعا به موتور و دیفرانسیل و سایر قسمت های خودرو شما آسیب های جدی وارد می شود.

حمل خودرو یدک کش مشهد

حمل خودرو ماشین های دو دیفرانسیل

مثال خوبی از این آسیب ها میشه زد : به نقل از راننده یک دستگاه سواری ویتارا که از یک تجربه تلخ گفتن. ماشین ایشون بدلیل اینکه دو دیفرانسیل هست بعد از یدک توسط فردی غیرمتخصص دچار آسیب و خرابی در گیربکس شد و هزینه سنگینی را برای رانندخ متحمل ساخت.

حمل خودرو در حومه مشهد

ارسال یدک کش به کلیه نقاط استان خراسان رضوی و مشهد مقدس

جاده های استان خراسان رضوی بصورت 24 ساعته پشتیبانی می شود

کافیست تماس بگیرید

امداد خودرو پارسیان

ما و همکارانمان در مجموعه خدمات حمل و نقل خودروبر مشهد به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما مردم ایران عزیز هستیم.

حمل خودرو
انواع وسایل نقلیه قابل حمل توسط مجموعه امداد خودرو پارسیان

خودروهای وارداتی و صفر
خودروهای کلاسیک و نمایشگاهی
خودرو های معیوب و تصادفی
و سایر ماشین آلات با وزن کمتر از 4 تن که در ابعاد کفی جایگیری شده و امکان حمل آن وجود داشته باشد.

حمل خودرو به شهرستان

مجموعه حمل خودرو ایران تکنیک آماده سفارشات و تحویل خودرو از شهرستان های سراسر ایران به مشهد و بالعکس از مشهد به سایر نقاط کشور می باشد

حمل خودرو شامل انواع خودروهای داخلی و خارجی می باشد و محدودیتی در این زمینه نداریم.

بهترین و ارزانترین راه ، حمل خودرو توسط ما می باشد

خدمات حمل ماشین

1-درون شهری

2-برون شهری

که قبلا خدمت شما سروران توضیحات داده شد و در حمل خودرو از مشهد به سایر نقاط و بالعکس محدودیتی نداریم.

حمل خودرو یدک کش مشهد

تعرفه مناسب خودروبر به چه چیزهایی وابسته است ؟

خودروبر مشهد در مورد هزینه خودروبر در متنهای قبلی هم موارد آموزشی زیادی دارد. تعرفه ها و هزینه ها به موارد زیادی بر می گردد. در ادامه خودروبر تهران بیشتر درباره ی این مساله صحبت خواهد کرد.

حمل خودرو مشهد

در مشهد تعداد زیادی از همکاران فعالیت می کنند یا در قالب شخص و یا شرکت منظور از شرکت تعداد بالای خودرو بر در یک مجموعه است. که به صورت جامع دارای متخصصین و مکانیک های ماهر هستند.

هزینه خودرو بر به عوامل زیادی وابسته ست:

نوع و مدل خودروی شما ( لوکس- تصادفی- صفر- وارداتی- مسابقه ای و…). مثلا یک ماشین لوکس وارداتی قطعا با یک پراید داخلی تفاوت دارد. هم از لحاظ هزینه بهای ماشین . و هم از لحاظ بیمه.چون هر چه ارزش خودرو بالاتر باشد هزینه خودرو بر هم افزایش پیدا میکند.
مقدار مسیر با محاسبه ی هر کیلومتر ( روستا – مناطق صعب العبور – زمان حمل و …).
نوع خودروبر ی که برای حمل آن ماشین مناسب میباشد. به طور مثال میخواهد از کفی خودروبر استفاده کند یا خودرو بر چندتایی و یا جرثقیل و …. همچنین مبدا و مقصد. از چه جایی این خودرو باید بارگیری شود. و به کجا باید حمل شود. این مسیر آیا صعب است یا راحت. و… .

تعرفه امداد خودرو پارسیان خودرو در مشهد

برای اطلاع از هزینه های امدادی خودرو نظیر خودروبر و یدک کش مشهد، کفی خودرو بر مشهد، مکانیک سیار، پمپ بنزین سیار، پنچر گیری سیار و امداد باتری که توسط  امداد خودرو پارسیان می شود کافیست با شماره09159000039 تماس بگیرید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.