كفش مانك استرپ مردانه چيست؟

۱۸ بازديد

كفش مانك استرپ مردانه چيست؟ تا انتهاي مقاله با ما همراه باشيد. تا اين اطلاعات نيز به مجموعه ي اطلاعات شما در مورد كفش اضافه گردد.

تاريخچه كفش مانك استرپ

چند قرن پيش در اروپا، كارخانه‌اي شروع به توليد كفش‌هاي جديد كلاسيك مردانه به نام مانك استرپ كرد. كفش‌هاي چرمي كه در مدت زمان كوتاهي توانست مخاطبين بسيار زيادي را جذب كند.

 كفش مانك استرپ مردانه چيست؟

اين سبك كفش در ميان افراد بسيار زيادي رواج پيدا كرد و امروز تبديل به يكي از كفش‌هاي بسيار زيبا با طراحي ظريف تبديل شده كه بسياري از افراد مشهور و سلبريتي‌ها طرفدار آن هستند.

كفش مانك استرپ چيست؟

اين مدل كفش كه به آن كفش سگك دار يا راهبي هم مي گويند؛ از جمله كفش هاي رسمي مي باشد. بسته شدن با سگك فلزي مشخصه ي اصلي آن مي باشد.

انواع كفش مانك استرپ

  • كفش مانك استرپ مدل كلاسيك

مدل كلاسيك ساده‌ترين نوع كفش‌هاي مانك استرپ است كه ظاهري ساده نسبت به ساير مدل‌هاي اين نوع كفش دارد. از اين مدل مي‌توان براي مكان‌ها و مناسبت‌هاي مختلف استفاده كرد و سادگي آن سبب شده تا افراد بسيار زيادي جذب آن شوند.

تمامي مدل‌هاي كفش مانك استرپ داراي دو بند با سگك هستند و جنس آن‌ها از چرم بسيار لطيف و با كيفيتي ساخته شده است.

  • كفش مانك استرپ مدل جلو دوخت

يكي ديگر از نمونه‌هاي كفش مانك استرپ كه طرفداران بسيار زيادي به خصوص در ميان آقايان جوان دارد مدلي است كه در شكل ظاهري آن علاوه بر لايه رويي و دو بند و سگك،

دو رديف دوخت بسيار زيبا و ظريف به رنگ خود كفش در قسمت جلو كفش طراحي شده به گونه‌اي كه قسمت پنجه را از بقيه پا جدا كرده و گزينه بسيار مناسبي براي افرادي است كه دوست دارند مدل كفش‌هايشان را از حالت سادگي دربياورند.

  • كفش مانك استرپ مدل Wingtip

اگر جزو آن دسته از آقاياني هستيد كه به سبك‌هاي پر زرق و برق يا طرح‌هاي بسيار شلوغ در پوشاك و كفش علاقه داريد، حتما از اين مدل از كفش مانك استرپ استقبال خواهيد كرد.

شما مي‌توانيد از اين مدل كفش براي مجالس خاص استفاده كنيد و از آن لذت ببريد.

  • بوت مانك استرپ

چكمه‌هاي مانك استرپ يك انتخاب فوق‌العاده لوكس، زيبا و كلاسيك براي روزهاي پاييزه و زمستانه است.

چرم فوق‌العاده و با كيفيت اين كفش‌ها پاهاي شما را در طول روز گرم نگاه خواهد داشت.

لايه رويي و سگك‌دار بودن كفش‌هاي مانك استرپ نيز در چكمه‌هاي آن نيز رعايت شده است.

  • كفش‌هاي مانك استرپ مدل كژوال

مدل كژوال از نمونه كفش‌هاي مانك استرپ بيشتر مورد استقبال پسران جواني است كه سبك كلاسيك كمي مدرن‌تر را مي‌پسندند. مدل كژوال، طراحي ظاهري شبيه به نمونه سنتي دارد

. علاوه بر اين كف اين مدل كفش نيز كمي مدل پلاستيكي‌تر دارد و به رنگ استخواني است كه بيشتر با شلوارهاي جذب و جين ست مي‌شود.

نحوه ست كردن كفش مانك استرپ

از آنجايي كه اين مدل كفش جزء كفش هاي رسمي مردانه مي باشد. پس مي توانيد آن را با كت و شلوار و لباس رسمي ست كنيد. قوانين ست كردن اين مدل كفش همان قوانين ست كردن كفش رسمي مي باشد.

براي مثال كفش مانك استرپ مشكي را مي توانيد با كت و شلوار مشكي، سرمه اي، طوسي و زغالي بپوشيد.

كجا مي توانيم بپوشيم؟

شما مي توانيد براي مجالس عروسي ، مهماني ها ، محل كار و محيط ادراي و رسمي اين مدل كفش را بپوشيد و ظاهر متمايز و برجسته داشته باشيد. اگر بدنبال استايل متفاوت هستيد كفشهاي مانك استرپ ميتواند گزينه ي خوبي باشد.


"جهت مشاهده و خريد كفش هاي رسمي مردانه كليك كنيد"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.