ست كردن صندل با استايل‌هاي مختلف

۲۶ بازديد

ست كردن صندل با استايل‌هاي مختلف داشتن چند جفت صندل زنانه در جاكفشي بسيار مهم است.

اين صندل ها جه براي بيرون و چه براي داخل خانه مورد نياز هستند . استفاده از آنها

مخصوصا در تابستان بيشتر حس مي شود. با پوشيدن و ست كردن صندل ناخوداگاه مجبور مي شويد ب زيبايي پاهايتان

انگشت ها و ناخن هاي پا بيشتر از پيش اهميت بدهيد. لاك هاي زيبا بزنيد و مراقب باشيد اين لاك ها

رنگ پريده نباشد.

ست كردن صندل و اصول انتخاب انواع مدل صندل زنانه نكات كوچك ولي مهمي دارد

كه اگر با آنها آشنا باشيد استايل منحصر به فردي را براي خود ايجاد مي‌كنيد.

ست كردن صندل با استايل‌هاي مختلف

ست كردن صندل با استايل‌هاي مختلف

با فرارسيدن فصل تابستان و گرم شدن هوا، علاقه به خريد كفش‌هاي خنكي مانند صندل‌ها افزايش مي‌يابد. اما بايد توجه داشت كه انتخاب صندل مناسب براي حفظ سلامتي پا امري بسيار مهم است.

يكي از مهم‌ترين نكاتي كه در مورد انواع صندل تابستاني اعم از مردانه يا زنانه بايد بدانيم اين است كه ما در هنگام راه رفتن با آن‌ها، به دليل باز بودن و آزاد بودن

پا همواره در تلاش براي نگه داشتن صندل در پاي خود هستيم و ميزان حركت پا در صندل نيز بسيار زياد است. در نتيجه يكي از موارد بسيار مهم در خريد صندل زنانه، داشتن يك بند چرمي در صندل است

تا پاي شما را در صندل ثابت نگاه دارد و از ساييده شدن و جا‌به‌جايي بيش از حد آن جلوگيري كند.

به طور كلي صندل‌هاي چرمي به دليل استفاده از چرم مي‌توانند گزينه مناسب‌تري نسبت به صندل‌هاي ساخته شده از ساير مواد مانند پلاستيك باشند.

نكته ديگري كه هنگام خريد صندل زنانه بايد به آن توجه داشته باشيد، اندازه پاشنه آن است. به طور معمول گفته مي‌شود كه پاشنه صندل زنانه نبايد بيشتر از 4 سانتي‌متر باشد زيرا در غير اين صورت فشار زيادي به پاها، كمر و زانوها وارد مي‌شود كه در بلندمدت مي‌تواند عوارض جبران‌ناپذيري ايجاد نمايد.

افراد مبتلا به ديابت هم بايد توجه داشته باشند كه به دليل احتمال بالاي زخم شدن پا در اين افراد، استفاده از كفش‌هاي باز مانند صندل‌ها، نمي‌تواند انتخاب صحيحي باشد و بايد از آن اجتناب نمود.

ست كردن صندل با شلوار لي

صندل‌هاي تخت، براي شلوار لي گزينه‌ي بسيار مناسبي محسوب مي‌شوند. چرا كه انتخاب شلوار لي قطعا براي راحتي آن بوده است، و صندل تخت اين راحتي را بيشتر از قبل به پاهاي ما هديه مي‌كند.

شلوار لي از آن دست، شلوارها محسوب مي‌شود كه مشكل ” با صندل چه شلواري بپوشيم ” را به راحتي حل مي‌كند، زيرا به راحتي با تمامي مدل‌هاي صندل ست مي‌شود. ولي براي ست كردن آن براي كفش‌هاي پاشنه‌دار كمي دقت كنيد.

اگر صندل پاشنه بلندي داريد و مي‌خواهيد با شلوار لي راسته بپوشيد. به شما پيشنهاد مي‌كنيم، يكي از جزئيات استايل خود را مجلسي‌ انتخاب كنيد. از آنجايي كه شلوار لي جزو تيپ‌هاي راحت و كژآل محسوب مي‌شود، ست كردن آن با صندل پاشنه بلند نيازمند كمي دقت مي‌باشد.

ست صندل لژدار با شلوار لي هم گزينه‌ي مناسبي براي كساني است كه از مشكلات پا، كمر و زانو رنج مي‌برند و پوشيدن كفش‌هاي پاشنه‌دار براي آن‌ها سخت مي‌باشد. با صندل لژدار همچنان كه جذاب بنظر مي‌رسيد، راحتي پاهايتان را تضمين كنيد.

ست كردن صندل با شلوار گشاد

خيلي از افراد ترجيح مي‌دهند كه در روزهاي گرم سال از شلورهاي گشاد استفاده كنند. براي ست كردن اين شلوارها با صندل از صندل‌هاي تخت استفاده كنيد. مدل‌هاي صندلي كه شكل دمپايي هستند، از سال پيش بسيار مد شده و ديده مي‌شود كه با اين شلوارها عالي مي‌شود.

صندل با شلوار دمپا

صندل مناسب شلوار دمپا، فقط و فقط، صندل پاشنه دار است. شلوار دمپا را با كفش‌هاي پاشنه‌دار بپوشيد زيرا مدل شلوار‌هاي دمپا گشاد با كفش‌هايي كه پاشنه بندي دارند زيباتر بنظر مي‌رسد.

مخصوصا اگر قد شلوارتان بلند است، از پاشنه‌هاي بلندتر استفاده كنيد. شلوار دمپا گشاد يك گزينه مناسب براي تابستان است. البته پيشنهاد مي‌كنم با آن ورزش و فعاليت‌هاي زياد را كنار بگذاريد.

مزيت استفاده از شلوارهاي دمپا و صندل‌هاي پاشنه‌دار در اين است كه قد شما را بلندتر و پاهاي شما را كشيده‌تر نشان مي‌دهد.

ولي اين كلك در استايل شما نمايان نيست. در سال 2021، شلوارهاي دمپا گشاد جين كه زاپ‌دار هستند بسيار ترند شده‌اند. تابستان امسال را با يك صندل پاشنه بلند زيبا و شلوار دمپا گشاد، زيباتر كنيد. و با جذابيت خيره‌كننده‌اي در ذهن اطرافيان نقش ببنديد

ست كردن صندل با استايل‌هاي مختلف

صندل تخت

صندل‌هاي تخت جلوباز بوده و پاشنه و لژ ندارند و از لحاظ راحتي هم امتياز بالايي را كسب مي‌كنند. از اين مدل صندل مي‌توان براي استفاده روزمره و يا موقعيت‌هاي دوستانه استفاده كرد

ولي مناسب موقعيت‌هاي اداري و يا مجالس رسمي نبوده و در واقع جزء صندل‌هاي شيك و مجلسي محسوب نمي‌شود. از طرفي صندل‌هاي تخت با انواع شلوارهاي جين، پارچه‌اي و هر نوع تيپ اسپورت ديگر قابل ست شدن هستند.

صندل‌ لژدار

اين صندل‌ها به دليل وجود لژ، راحتي بالايي دارند و براي استفاده‌هاي طولاني مدت مناسب هستند. بايد توجه داشت با اينكه اين نوع صندل‌ها از صندل‌هاي تخت كمي رسمي‌تر هستند

ولي باز هم مناسب موقعيت‌هاي اداري و رسمي نبوده و بيشتر براي استفاده‌هاي روزمره و دوستانه مناسب هستند.

اگر پياده‌روي‌هاي طولاني داريد و يا از مشكلات كمر و پا رنج مي‌بريد، اين صندل‌ها گزينه‌ مناسب‌تري نسبت به ساير انواع صندل هستند.

ست كردن صندل‌ مجلسي پاشنه دار

اين صندل‌ها به دليل طراحي زيبا و پاشنه، استايل بسيار شيك و منحصر به فردي را براي شما رقم مي‌زنند. البته كه به لحاظ راحتي به هيچ وجه در حد صندل‌هاي تخت يا لژدار نيستند

ولي براي مراسم رسمي و موقعيت‌هاي تشريفاتي بسيار مناسب هستند. صندل‌ مجلسي پاشنه دار را بايد در مواقعي كه نياز زيادي به راه رفتن و حركت نداريد استفاده كنيد

زيرا استفاده طولاني مدت از آنها، موجب درد گرفتن پا و كمر شما خواهد شد.

صندل‌هاي مجلسي را مي‌توان با كت و شلوار زنانه، كت و دامن و ساير لباس‌هاي مجلسي ست كرد. توجه داشته باشيد كه از ست كردن اين صندل‌ها با تيپ‌هاي غيررسمي و خياباني اجتناب كنيد.

در فروشگاه اينترنتي شهرصندل مدل‌هاي متنوعي از صندل‌ مجلسي پاشنه دار و تخت موجود است كه پيشنهاد مي‌كنيم حتما مشاهده كنيد.

صندل بندي دور مچ

صندل‌ بندي در انواع پاشنه دار و بدون پاشنه موجود هستند كه انواع پاشنه‌دار آن را مي‌توان در موقعيت‌هاي رسمي و به همراه تيپ رسمي استفاده كرد

و انواع بدون بند آن نيز با انواع تيپ‌هاي اسپرت ست مي‌شود. اين صندل ها به دليل طراحي زيبا مي‌توانند استايل جذابي را براي شما رقم بزنند.


خريد انواع صندل هاي EVA زنانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.