جديد ترين صندل هاي زنانه ترند امسال

۲۶ بازديد

جديد ترين صندل هاي ترند امسال جديد ترين مدل صندل هاي زنانه و دخترانه، خانم ها و دختران جوان براي فرا رسيدن فصل تابستان لحظه شماري مي كنند.

زيرا پوشيدن لباس ها و صندل هاي تابستاني با آن همه طرح و رنگ شاد و زيبا، همه را هيجان زده مي كند. در تابستان به صندل ها توجه ويژه اي مي شود و يكي از مهم ترين آيتم ها در استايل هاي تابستاني مي باشد.

به گفته‌ي جاسمين حكمت بنيان‌گذار Cult Gaia بسياري از مردم منتظر تابستان و رسيدن ايام سفر هستند. از آن‌جايي كه در سال گذشته به خاطر كرونا كسي نمي‌توانست

از روزهاي گرم خود بهره‌ي خوبي ببرد، امسال و با عرضه‌ي واكسن تعداد متقاضيان سفر افزايش پيدا كرده است. بنابراين مردم در پي ست كردن لباس‌هاي مناسبي براي سفرهاي خود هستند.

بعد از آن هم كفش و صندل‌هايي مي‌خواهند تا مناسب لباس‌هايشان باشد. به همين دليل صندل‌هاي كاربردي و راحت بيشتر از مدل‌هاي ديگر مورد توجه قرار مي‌گيرند. اما كاربردي و راحت بودن فاكتور ديگر يعني زيبايي را به حاشيه نخواهد برد.

جديد ترين صندل هاي زنانه ترند امسال

صندل هاي دخترانه لژدار مد هميشگي

يكي از مدل هاي راحت و جذاب سال  كه از سال هاي گذشته مد بوده است صندل هاي لژ دار هستند‌ كه براي استايل هاي دخترانه و اسپرت كاملا مناسب است.

اين مدل از صندل هاي زنانه و دخترانه شيك تا حدي شبيه كفش هاي اسپرت هستند اما از صندل هاي زنانه نيز محسوب مي شوند. پاشنه اين صندل ها از مواد لاستيكي و به صورت يكسره توليد مي شود و لژهاي راحتي دارند‌.

صندل هاي زيباي شيشه اي

يكي ديگر از جديدترين مدل صندل هاي زنانه و دخترانه براي بهار و تابستان، صندل هاي شيشه اي دلبر هستند. اين صندل زنانه و دخترانه رويه و پاشنه هدي شفافي دارند و همين دليل جذابيت زياد آن ها است.

اين مدل صندل جذابيت فوق العاده اي به پاهاي شما مي دهد و ناخودآگاه ما را ياد داستان هاي پرنسس ها مي اندازد. شما با اين صندل هاي شيشه اي مي توانيد در هر مجلسي زيبا و خوش استايل به نظر برسيد.

صندل‌هاي فليپ فلاپ يا لاانگشتي

مدت‌هاست كه شاهد مدل‌هاي يكنواخت صندل‌هاي فليپ فلاپ هستيم. به صورتي كه فكر مي‌كنيم تنها يك مدل از اين صندل وجود دارد و تغييري نخواهد كرد.

اما طراحان، امسال براي شما مدل‌هاي تازه و نويي از اين صندل پرطرفدار را در نظر دارند. مدل‌هايي كه تنها نياز نيست تا آن‌ها را در ساحل بپوشيد بلكه موارد استفاده از آن جاهاي ديگر هم خواهد بود.

مدل‌هايي كه مي‌توانند كف پلاستيكي، چرم و يا پارچه‌اي داشته باشند. همين‌طور رويه‌ي اين صندل‌ها با مدل‌هاي تازه و جديدي به بازار فروش عرضه شده‌اند. منتظر اين مدل‌هاي جذاب باشيد.

صندل پاشنه يكسره

ترندها امسال تمايل زيادي به سمت ترندهاي دهه‌ي 90 داشته‌اند. از مدل‌ لباس‌ها گرفته تا مدل موها و حالا هم شاهد مدل‌هاي مختلف صندل هستيم كه برگرفته از ترند دهه‌ي 90 هستند.

صندل‌هاي پاشنه يكسره يكي از پرطرفداران زمان خود بودند و امسال با يك چرخش ترندي باز هم شاهد ‌آن‌ها خواهيم بود. در واقع راحتي اين مدل‌ها مانند صندل‌هاي تخت است.

با اين تفاوت كه به خاطر ارتفاعي كه دارند قد شما را بلندتر مي‌كنند. در كنار آن با پوشيدن اين مدل‌ها احساس بهتري هم خواهيد داشت.

اين مدل را با رنگ‌هاي زيادي خواهيد ديد از جمله رنگ‌هاي شاد و حتي رنگ‌هاي تيره. مهم ارتفاع اين مدل صندل است كه جاي خود را در ميان ترند صندل 2021 باز كرده است.

صندل پاشنه گربه‌اي

گاهي اين مدل از صندل اشكال هندسي دارند و يا مدل‌هايي كه تا به حال تجربه‌ي آن‌ها را نداشته‌ايم. اين مدل از پاشنه‌ها، هم اندازه‌ي كوتاهي دارند و هم نازك و باريك هستند.

در ضمن مدل‌هاي زيبايي كه امسال به عنوان ترند صندل ارائه شده از جذابيت‌ خوبي برخوردار است. اما اگر شما طرفدار مدل‌هاي پاشنه بلند هستيد.

اين مژده را مي‌دهيم كه صندل‌هاي پاشنه بلند هم به عنوان ترند  به شمار مي‌روند.

برند ورساچه يكي از زيباترين مدل‌هاي اين صندل را به نمايش گذاشت كه در عين سادگي بسيار زيبا بود و رنگ‌هاي دلنشيني داشت.

جديد ترين صندل هاي زنانه ترند امسال

صندل‌هايي با پابند از مدل‌هاي محبوب صندل

در دهه‌ي 2000 صند‌ل‌هاي گلادياتور از ترندهاي محبوب به شمار مي‌رفتند. در سال 2021 همان مدل با كمي تغييرات از ترندهاست.

صندل‌هاي زيبا با بندي كه به دور مچ پا مي‌پيچد همان خاطره را تداعي مي‌كند اما زيبايي خاص خود را هم دارد. اين مدل هم ترند صندل سال  است كه مي‌توانيد روي آن فكر كنيد و از گزينه‌هاي انتخابي شما براي تابستان امسال باشد.

صندل‌هاي مدل حصيربافت

با وجود دغدغه‌اي كه نسبت به محيط زيست وجود دارد يكي از ترندهاي محبوب، صندل‌هاييست كه با الهام از صنايع دستي و بافندگي‌هاي كنفي درست شده‌اند. كفي اين صندل‌ها اغلب چرم هستند و رويه‌ي آن را نخ‌هاي بافته شده تشكيل داده است.

صندل‌هاي بالشتي

مدل ديگري از صندل كه امسال از ترندهاست صندل‌هاي تپل يا بالشتي است. جديد ترين صندل هاي زنانه ترند امسال گويا با پاندمي كرونا مردم بيشتر به سمت راحتي مي‌روند و دنبال آيتم‌هايي هستند كه حس خوبي را منتقل كنند.

نوارهاي پرشده‌اي كه به قسمت چرمي زيرين صندل وصل مي‌شوند اين مدل را مي‌سازند. اين نوارها جنسي از ساتن و يا چرم انعطاف‌پذير دارند و نرمي را براي پا هديه مي‌دهند. قسمت زيرين اين مدل هم كمي نرم‌تر از مدل‌هاي ديگر صندل است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.