معرفي صندل مردانه EVA

۲۹ بازديد

معرفي صندل مردانه EVA امروزه صندل ها با جديد ترين طراحي به بازار عرضه مي شوند و همچنين توليد كنندگان ؛ صندل هاي متنوعي را براي هر مكان و موقعيتي در نظر گرفته اند تا شما بتوانيد نسبت به نوع فعاليت و نوع استفاده صندل مد نظرتان را انتخاب كنيد . در اين مقاله با معرفي يكي از اين نوع صندل ها مردانه همراه شما هستيم . . .

معرفي صندل مردانه EVA

EVA صندل

صندل هاي ايوا ؛ به صندل هايي گفته مي شود كه در توليد آن ( استفاده از مواد اوليه ) از پلاستيك استفاده مي شود و اين امر باعث شده تا اين نوع صندل ها براي يك بخش بسيار مهم كاربرد زيادي داشته باشند .

درباره ي برند ( EVA )

برند ايوا ؛ يكي از برند هاي معروف و شناخته شده است كه با هدف كيفيت در توليدات خود ، شروع به كار كرد و همچنان يكي از برند هاي پرطرفدار است .

ويژگي صندل هاي ايوا

صندل هاي ايوا داراي ويژگي هاي زير هستند :

  • انعطاف :

صندل هاي ايوا به دليل زيره هاي نرم از جنس ايوا ، فوق العاده راحت هستند و هنگام راه رفتن احساس راحتي بيشتري را به پاي شما منتقل مي كند .

  • كيفيت :

صندل هاي ايوا به دليل اين كه امكان دارد تماس مستقيم با اب داشته باشند ؛ تمامي قسمت هاي با ظرافت و با كيفيت بالا توليد مي شوند .

  • طرح و رنگ :

صندل هاي ايوا امروزه در طرح و رنگ هاي جذابي موجود است و شما مي توانيد براي تمامي اعضاي خانواده تان صندل هاي ايوا تهيه كنيد ..

اين نوع صندل ها از سايز هاي بسيار كوچك براي كودكان تا سايز هاي بزرگ براي اقايان و افرادي كه سايز پاي ان ها برزگ است ؛ توليد مي شود .

  • طبي بودن :

صندل هاي ايوا طبق استاندارد هاي يك صندل خوب توليد مي شوند و تمامي نكات در ان ها لحاظ مي گردد . يكي از اين موارد ؛ كفش هاي طبي است .

اگر به كفي داخلي صندل هاي ايوا دقت كنيد ، ميبينيد كه يكسري برامدگي و تورفتگي هايي دارد كه اين امر باعث مي شود تا از كف پاي شما محافظت و حمايت شود .

  • كاربرد :

صندل هاي ايوا بسيار كاربردي هستند . اين صندل ها براي حمام ، سرويس بهداشتي ، تراس ، حياط و ... بسيار مناسب هستند و با خيال راحت مي توانيد براي اين مكان ها از صندل هاي ايوا استفاده كنيد .

انواع صندل هاي ايوا

صندل ايوا دياموند

صندل ايوا لوك

صندل ايوا زيتون ( بچگانه )

صندل ايوا اراد ( زنانه و مردانه )

صندل ايوا كوروش

صندل ايوا ديزل ( ست خانوادگي اعم از : بچگانه ، زنانه ، مردانه )

براي خريد صندل هاي ايوا بايد به نكاتي دقت كنيد كه در ادامه به ان ها مي پردازيم . . .

نكات خريد صندل ايوا

صندل هاي ايوا به خاطر جنسي كه دارند ؛ اگر در معرض اب در طولاني مدت قرار بگيرند ، باعث بيماري قارچ مي شوند . براي جلوگيري از به وجود امدن اين بيماري كافي است هر شش ماه يك بار صندل هاي ايواي خود را تعويض كنيد .

سخن اخر

در اين مقاله شما را با صندل هاي ايوا اشنا كرديم و ويژگي هاي ان را با شما به اشتراگ گذاشتيم و نكاتي را براي خريد و استفاده ي اين نوع صندل ها ، به شما گفتيم  . اميدواريم از اين مقاله لذت برده باشيد .


"راهنماي خريد كفش مردانه در انواع مدلهاي مختلف"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.