انواع مدل كفش مردانه براي تمام فصل ها

۲۶ بازديد

كاانواع مدل كفش مردانه براي تمام فصل ها، داشتن تعدادي كفش براي شما ضروري است. چقدر با انواع مدل كفش مردانه آشنا هستيد؟ هرچند ممكن است به شيوه‌ي بسياري از مردان شما نيز، يك كفش رسمي را با هر لباسي و در هر زماني به پا كنيد اما با توجه به لباس‌هايي كه مي‌پوشيد و موقعيت‌هايي كه در آن قرار داريد

انواع مدل كفش مردانه براي تمام فصل ها

صندل مردانه براي تابستان

صندل هميشه يكي از راحت ترين و در عين حال قديمي ترين كفش ها از گذشته هاي دور تا به امروز بوده است و حالا به جرات مي توان گفت كه در سرتاسر دنيا طرفداراني دارد.

انواع مدل كفش مردانه براي تمام فصل ها، براي هر كدام از انواع پوشاك زمان و مكان خاصي وجود دارد. در اين ميان صندل‌ها بدترين انتخاب‌ها براي قرارهاي رسمي، حضور در محل كار، ديدارهاي خانوادگي و مهم‌تر از همه خواستگاري رفتن هستند!

تصور نكنيد كه چون فصل گرما در راه است مي‌توانيد يك جفت صندل بخريد، با آن جوراب سفيد بپوشيد و هر كجا خواستيد سر بزنيد.


"جهت خريد مدلهاي كفش رسمي مردانه طبي كليك كنيد"


خوب بايد بپذيريم كه كاركردهاي صندل محدودتر از ديگر كفش‌هاست اما اين دليل خوبي براي نداشتن صندل نيست. بگذاريد با اصول اوليه انتخاب لباس مناسب شروع كنيم.

صندل‌ها و شلوارك مي‌توانند جايگاه خوبي در كمد لباس شما داشته باشند و در ماه‌هاي گرم سال به خوبي با هم ست شوند. دقت داشته باشيد مدل صندلي كه انتخاب مي‌كنيد

با شلوارك يا شلواري كه مي‌پوشيد هماهنگي كامل داشته باشد. براي موقعيت‌هايي كه مي‌خواهيد شلوار مردانه را با صندل ست كنيد، سعي كنيد

از انواع صندل‌هاي مردانه چرم استفاده كنيد. يك شلوار كتان رنگ روشن و تي‌شرت مردانه ساده انتخاب خوبي است.

بهتر است بلندي شلوار كتان تا روي قوزك پا باشد و يا اينكه كمي شلوار را تا بزنيد.

كفش هاي ورزشي

راحت‌ترين كفش‌هايي كه نوع بشر در طول تاريخ ساخته است، از همين نوع‌اند! كفش‌هايي مخصوص لباس‌هاي ورزشي و شلوارهاي جين شما.

در استفاده از اين نوع كفش‌ها هميشه يك چيز را به ياد داشته باشيد؛ اگر مشكل خاصي در پا، كمر و كلاً استخوان‌هاي خود نداريد بايد حساب كفش‌هاي پياده‌روي را از كفش‌هاي دو و ورزش حرفه‌يي جدا كنيد.

كفش ورزشي تنها كفشي است كه در انتخاب رنگ آن هيچ محدوديتي وجود ندارد! هرچه رنگي‌تر و متضادتر، بهتر و هرچه هماهنگ‌تر و ساده‌تر، زيباتر! هميشه تركيب‌هاي ورزشي به چندرنگ بودن معروف بوده‌اند.

اگر به دنبال خريد يك جفت كفش ورزشي مردانه هستيد، به هماهنگي كفي داخلي آن با كف پاي خود و نيز خنكي و گرمي پارچه‌اي كه براي ساخت رويه‌ي آن به كار رفته است، دقت كنيد.

انواع مدل كفش مردانه براي تمام فصل ها

كفش مردانه رسمي

انواع آكسفورد مردانه ، لوفر، دربي و چلسي آن را ديده‌ايد. اين كفش‌ها افزون بر پوشيدن به همراه كت‌ و شلوار و پيراهن‌ و شلوار، كاربردهاي بسيار ديگري با انواع لباس‌ها دارند. اين ويژگي همه به دليل مدل‌هاي برش و دوخت برخي از آنها، مانند آكسفورد و لوفر است و هم به دليل رنگ‌هاي سنگين و همه‌پسند.

نكته‌ي جالب در مورد كفش‌هاي رسمي مردانه اين است كه معمولاً هر مردي سبك خاص خود را براي انتخاب كفش رسمي دارد؛ كسي كه آكسفورد مي‌پوشد، خيلي سخت به سراغ مدل‌هاي لوفر و مونك استرپ مي‌رود و برعكس.

هرچند خانم‌ها نيز براي انتخاب كفش رسمي سبك خاص خود را دارند اما اين موضوع در انتخاب كفش‌هاي مردانه به روشني بيشتري ديده مي‌شود.

شايد انواع و اقسام كفش‌هاي ديگر براي شما چندان ضروري نباشد اما حتماً يك جفت كفش رسمي مناسب در جاكفشي شما پيدا مي‌شود.

نكته‌ي مهم ديگر اين است كه انواع مات آن به براق ترجيح داده مي‌شوند، چون كاركرد بيشتري دارند و نگهداري از آنها نيز به مراتب آسان‌تر است.

اگر به پوشيدن كفش خاصي عادت نداريد و مي‌خواهيد به جاي عجيب جلوه كردن، شيك و عادي به نظر برسيد، از انتخاب كفش‌هاي كاملاً نوك‌تيز، كاملا مربعي و كاملا گرد، اجتناب كنيد.

بوت و نيم‌بوت براي زمستان

چكمه‌ها و بوت‌ها مردانه انواع رسمي و غير رسمي مختلف و نيز كاربردهاي فراواني دارند. موضوعي كه در استفاده از اين كفش‌ها نبايد فراموش كنيد اين است كه همچنان به جوراب خود توجه كنيد! چه كفش بلند و ساق‌دار بپوشيد و چه كفش بدون ساق، جوراب شما مانند پلي ميان كفش و شلوار شما عمل مي‌كند!


"جهت مشاهد و خريد مدلهاي كفش صندل مردانه كليك كنيد"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.