معرفي كفش ساحلي زنانه

۲۷ بازديد

كفش ساحلي براي پياده روي در ساحل شني دريا ساخته شده است بدون اينكه به قسمت هاي مختلف پاها آسيبي وارد شود . اين پوشش همچنين از جمع شدن شن و ماسه و جذب آب كه باعث افزايش وزن كفش مي شود و از ايجاد ناراحتي در ناحيه پا و كمر جلوگيري مي كند .اين كفش ها از نظر ظاهري شبيه همان كفش هاي معمولي هستند ولي از جنس پلاستيك ساخته مي شوند و وزن خيلي كمي دارند .

 

جنس كفش ساحلي زنانه

 تفاوت اصلي كفش ساحلي با كفش هاي روزمره شما در جنس آن ها است. جنس كفش ساحلي زنانه از پلاستيك مواد اوليه مرغوب مي باشد .در ساحل دريا هر لحظه امكان ورود آب به درون كفش شما وجود دارد ، به همين علت جنس آن ها پلاستيكي است . زيرا آب به پلاستيك آسيب وارد نمي كند و بعد از ورود آب به درون كفش خيلي سريع خشك مي شوند .

چرا بايد از كفش ساحلي استفاده كنيم

اگر از كفش هاي معمولي براي رفتن داخل آب يا قدم زدن در ساحل استفاده كنيد، ممكن است خراب شود يا اگر مشكلي براي كفش ها به وجود نيايد، سنگين مي شود و ممكن است ماسه ها وارد آن ها شود .خارج كردن ماسه از كفش هاي معمولي كار ساده اي نيست و باقي ماندن ماسه در آن ها حس خوبي ندارد. اما از آن جايي كه كفش ساحلي زنانه دقيقا براي اين كار طراحي شده است ، با يك بار شستن مي توان ماسه ها را به صورت كامل از آن خارج كرد .

 

مزاياي استفاده از كفش ساحلي زنانه

قيمت آن ها در مقايسه با كفش هاي معمولي بسيار ارزان تر است به طوري كه مي توان با پرداخت هزينه يك جفت دمپايي پلاستيكي يك جفت كفش ساحلي خريداري كرد .

جنس اين كفش ها از پلاستيك نرم و انعطاف پذير است به همين علت پا درون اين كفش ها بيشترين مقدار راحتي را دارد و دچار تاول و زخم در ناحيه پا نخواهيد شد . 

سطح رويه اين كفش ها سوراخ سوراخ است به همين علت شن و ماسه ساحل درون آن جمع نمي شود. همچنين به علت پلاستيكي بودن براي اينكه پاي شما كمتر عرق كند رويه كفش سوراخ دار است .

يك كفش ساحلي خوب و با كيفيت را بايد بتوانيد به راحتي شست و شو دهيد. زيرا به علت پلاستيكي بودن جنس آن ها پا در داخل كفش بيشتر عرق مي كند و نياز به شست و شو در آن ها بيشتر است .

انواع كفش ساحلي

  • كفش ساحلي جلو باز:

 اين مدل از كفش ساحلي شباهت زيادي به صندل‌هاي جلو باز دارند. در اين مدل انگشتان پا آزاد بوده و شما با آن راحت‌تر هستيد و انگشتان شما اذيت نخواهند شد. پاي شما در اين مدل كفش ساحلي كمتر عرق مي‌كند زيرا مقدار كمتري از پاي شما را پوشش مي‌دهد. اين كفش مناسب افرادي است كه پاي آن‌ها بيشتر از افراد عادي عرق مي‌ كند .

  • كفش ساحلي جلو بسته:

 اگر به دنبال يك كفش زيبا براي ساحل هستيد كه شباهت زيادي به كفش‌هاي معمولي شما داشته باشد، كفش‌هاي جلو بسته بهترين گزينه براي شما مي‌باشند. داشتن بند براي باز و بسته كردن اين كفش‌ها به آن‌ها جلوه بهتري مي‌دهد. به دليل پوشش دادن كل قسمت‌هاي پا براي فصل تابستان اصلا پيشنهاد نمي‌شود. زيرا پاي شما درون آن عرق مي‌كند .

  • كفش ساحلي بند‌دار:

 نوعي از كفش ساحلي است كه از طريق بند باز و بسته مي‌شود. اين كفش جلو بسته با بند به خوبي روي پاي شما محكم شده و با آن احساس راحتي و آرامش بالايي داريد. به علت اينكه تمام قسمت‌هاي پا را پوشش مي‌دهد پا در آن بيشتر عرق مي‌كند و براي افرادي كه پاي آن‌ها زياد عرق مي‌كند مناسب نيست .

  • كفش ساحلي كش‌دار:

 نوع باز و بسته شدن اين كفش به وسيله كش صورت مي‌گيرد. كش يا همانند بند روي اين كفش‌ها بسته مي‌شود و يا به صورت دو كش با عرض بيشتر در كناره‌هاي كفش دوخته مي‌شود . كفش‌ هايي كه مكانيسم باز و بسته شدن آن‌ها از طريق كش صورت مي‌ گيرد را به راحتي مي‌ توان پوشيد و از پا خارج نمود .

  • كفش ساحلي كمربند‌دار:

 اين مدل كفش ساحلي نه در دسته كفش‌هاي بنددار قرار مي‌گيرد و نه كش‌ دار و خود يك دسته جدا است . نحوه باز و بسته كردن اين كفش‌ها از طريق خارك و كمربند صورت مي ‌گيرد به همين علت به آن كفش كمربنددار مي‌گويند. در همين دسته نمونه زيپي و برچسبي هم قرار مي‌گيرد كه براي ساحل چندان مناسب نيست.

"جهت مشاهده جديدترين مدلهاي كفش مردانه روي لينك كليك كنيد"

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.